Zalecenie wydane przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty po przeprowadzonych kontrolach zostały zrealizowane w wyznaczonym terminie przez dyrektora przedszkola. W przedszkolu zostały podjęte działania naprawcze tj. przedszkole uzupełniło kadrę nauczycielską o jeden etat, co zgodnie z obowiązującymi przepisami daje możliwość utworzenia i prowadzenia w roku szkolnym 2025/2026 trzech oddziałów. Pracownicy Wydziału Edukacji na bieżąco nadzorują pracę przedszkola. Ponadto, w dniu 4 kwietnia 2025 r. odbyło się spotkanie Zastępcy Burmistrza, pana Jakuba Kłosińskiego, z kadrą przedszkolną poszerzoną o nowego pracownika.
Zapewniamy, iż Gmina w ramach swoich ustawowych kompetencji nadal będzie monitorować sytuację w placówce, w szczególności w zakresie prawidłowości wykazywania liczby dzieci w miesięcznych informacjach oraz wykorzystania dotacji zgodnie z przepisami ustawy o finansowaniu zadań oświatowych.
Wiadomość pochodzi ze strony https://www.siechnice.gmina.pl/aktualnosc-6383-informacja_w_zakresie_funkcjonowania.html
0 odpowiedzi